شعرطنز( خدا رحم کند)

شعرطنز( خدا رحم کند)

خدا رحم کند 

همسرم  رفتـــــه به بازار خــــــــدا رحم کند

با پری چهـــــره و گلــــــنار خدا رحــــم کند

قصد دارند که یک چکمـــــه  و کیفی بخـرند

هم چنین مانتــــو و شلـــوار خدا رحـــــم کند

صحبت از قـوری و بشقــاب خــریدن هم بود

با همین یک شــــی و صنار خــــدا رحـم کند

رنـگم از استرس و دلنــــــــگرانی شده است

بدتــــر از این گـــــچ دیوار خدا رحــــــم کند

هرزمان حرف خرید است تو گویی که جهان

می شود بر سرم آوار  خــــدا رحــــــــم کند

واقعــــا سخت گرفــــــتارم و ای کاش به این

واقـــــعا سخــت گرفتار خـــــدا رحـــــم کند

تا به امروز دو تا سکتـــــه ی ناقــــص دارم

به من و قلب من این بار خــــــدا رحــــم کند

قرض از چار طــــــرف بر سر من می بارد

شـــــده بد جور تلـــــــنبار  خــــــدا رحم کند

زندگــــی بار گرانــــی است کمر می شکــند

 کـــمر بنــــده هم انگار ... خدا رحــــــم کند

من به یک جمــــــع بدهـــــکارم و انشا ء الله

که به آن جمع طلـــــــــبکار خـــــدا رحم کند

 

سراینده : مصطفی مشایخی 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: اشعارطنز
[ چهار شنبه 8 آبان 1392 ] [ 11:6 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]